28/2 måndag.

God Morgon på er bitches.
Måndag, skolan = seeegt som bubblan.
Sov sådär så jag skulle vilja sova typ 3 timmar till.
Och tanken på att setta sig i bänken och plugga, får mig att bli änu tröttare.
Jaja, det är bara maka sig iväg, sen efter skolan blir det att trääääna.
Kommer ni ihåg då jag snackade om att börja träna typ hela tiden??
Nu är jag igång och kul är det.
Så nu tränar jag 2-3 gånger i veckan, skit va duktig jag ee asså.
Om jag ska vara helt ärlig så är jag stolt över mig själv!!
Det får man faktist vara.
Så idag blir det att dansa Affro (afrikansk dans), hur kul som helst.
Man ser ut som, haha en apa eller något...men jaja so what lixom.
Man ska bara släppa loss och ha kul, det är träning för mig.
Om det inte är kul så kan man nästan skita i det, därför att då orkar man inte göra det varje vecka.
Men der finns alltid något för alla.

Haha, vad klok jag lät.
Thihi, nepp nu drar jag.
KRAAAM!


Kommentarer
Postat av: anna

ovanligt att jag säger det men affro dans låter faktiskt riktigt roligt!:) kram<33

2011-02-28 @ 11:11:06
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0