PARTY!

Hola guys!
Är så jävla trött och seg att jag inte ens orkar öppna käften.
Mamma får ändas: "mm-svar" just nu, höhö.
Men ja så är det när man festar hela natten.
Festen som jag typ nämnde igår var rätt så lyckad, det var maskerad!
Thihi, älskar att klä ut mig så himla kul!
Igår så gick jag runt och gav massa kärlek i min långa klänning.
Jag var helt enkelt HIPPIE!!
Thihi ;)

Bilder innan festen:


Peace, love and Hope!

Jenny som var tyst hela kvällen, haha eller inte XD

Mina fina kompisar (lägg märket till handen på min röv, haha märkte inget).

Mickis and ME! (fin fjortis-min man har)

PEACE!!!


BTW: Idag var jag på Veronica Maggios Soundchek, nice!
Man har ju kontakter, haha.



Kommentarer
Postat av: julia

vart förfestade ni?

2011-12-03 @ 20:18:11
URL: http://sprklinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0