Från brunt till blont till orange

God MOORGON people!
Somnade sent vaknade tidigt, why??
Seriöst, jag vill SOVA, men jag ee typ pigg.
JÄÄÄSPP!
Kommer somna as tidigt jue, haha!
Stackar Jenny (ska sova där inatt)
Vet ni vad vi ska göra??...
VI SKA FÄRGA MITT HÅR!!
Och, nej inte blont utan typ blont/orange, värsta coolt.
Typ som Ebba Zingmarks hår:
Zdjęcia profilowe | Facebook tumblr_lw9fm6E1br1r47u24o1_1280.jpg (JPEG Image, 801x537 pixels)
3 | 500 фотографий photonizta
Ja, jag kommer ju inte bli lika snygg som hon, men jaja...
Älskar hennes hårfärg och ja och hennes stil OFC!
Så himla vacker människa!
(Hoppas man blir nästan lika snygg, höhö)

Ha en as bra lördag folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0