c+

God kväll på er!
Seriöst jag är super seg och trött!
Och det är inte bara nu...
Utan typ varje kväll inte alls okej och jag sover as bra på nätterna, hm.
Någon som har något tipps?
Annars då, tyskaproven är skriva, extremt skönt!
Det var typ 3 delar, EN DEL TROR JA GICK BRA!
Bättre än ingen i alla fall, haha.
Så kanske ett E i betyg.
Ja, jag är bland de första som får de nya betygen, OMG.
Ni som har kvar de gamla, VA GLADA FÖR DET!
Sjukt avis på er guys.
Trodde det skulle blir bra, men nej tack.
Mycket svårare att få höga betyg och min kompis fick c+...
Vadå plus? Vi har ju fått de nya betygen för att INTE få plus...
Jaja, tre år kvar i skolan...eller??
Hahaha, högskola kommer ju sedan, thihi, höhöhö.


Världens finaste pepparkakshus made by me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0