Rädd för att spela utan manus...

God kväll på er.
Höhö, var nära på att skriva god morgon.
Fråga mig inte varför.
Jag har i alla fall varit jätte dålig på att blogga idag, inte okej.
Jag har ju lixom inte bloggat något alls!
Men jag har spelat väldans mycket teater och det är en bra ursäkt!
Idag var det att ge av sig till teatern kl 11 imorse, kan säga att jag var trött.
Men det var en rätt så trevlig dag på teatern i alla fall.
Vi övade inför imorgon då jag och två glada personer till drar ut och spelar gatuteater.
Vi kommer spela vid en park vid namn Olai, om jag stavat rätt...det utalas så i alla fall.
Så om ni har vägarna förbi runt 2 så kom vettja!
Det ska bli sjukt intresant, har aldrig spela gatuteater och så ska vi spela IMPRO!
Teater utan manus helt enkelt, en teaterform som jag har varit extremt rädd för...
Men imorgon så ska jag spela IMPRO, sjukt!


Bild från pjäsen "Moas Rosor" som jag spelad i, i våras.
(Jag är hon soppar golvet, höhö)

Så ni kommer troligvis inte höra av mig imorgon.
Kanske slänger jag in ett trevligt morgon-inlägg och kanske hinner jag tidinställe några inlägg.
Det får vi helt enkelt se, puss och fis lingonris.


Kommentarer
Postat av: anna

det kommer säkert att gå jättebra!:) kramis<3

2011-08-20 @ 09:27:13
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; tack;) saknar dig också<3

2011-08-20 @ 09:27:49
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0