På en parkbänk i Eksjö.

Tjenare på er.
Här sitter jag och äter glass och har det trevligt.
Idag eller dagen är ju inte slut på väldans länge.
Men jaja hittils har jag inte gjort så super mycket.
Handlat matt till imorgon, jo för imorgon ska jag dra till Smögen med 2 fina vänner och en pappa.
Inte min fader, asså:)
Vi ska va där till onsdag, så det ska bli trevligt, hoppas bara att det ikke regnar!!
Jo, en sak alla hotell och vandrahem i Eksjö är fulla då vi ska dit, lyckat.
Var nära ett tag att vi skulle få sova på en parkpänk, men nu hör på detta:
Så ska jag och mamma tääääälta, haha.
Men vi har inget tält, jaja det löser sig sa han som sket i vasken.
Ne, men vi ska låna, om jag får tag på Jenny.
Haha, jag och mamma tälta, haha:)
Men ska man gå på festival så ska man, punkt slut nu ska glassen bli uppäten.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0