Osäkra gator och massor med löften




Linne cubus, Shorta Gina 99kr, jeans Gina, skärp Gina, halsband Turkiet.

Detta hade jag på mig i onsdags när jag gjorde Stockholms gator osäkra.
Bala älskar halsbandet, men det gör tydligen inte min hy, hej eksém.
Jaja, jag skiter i det, jag ska bära mitt halsband fler gånger, lovar!
Jag lovar också att nu jäkla ska jag bli bättre på att blogga.
Men börjar nog med det när skolan börja, för nu har jag mycket att göra.
Men då får ni lova en sak...att ni ska komentera mer, okej??


Kommentarer
Postat av: Linda

Assnygg outfit!!!! I like:)

2011-08-12 @ 21:59:42
Postat av: anna

jag lovar att jag ska kommentera mer om du uppdaterar mer hihi:) kramis<3

2011-08-12 @ 22:36:30
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: little me!!

Till Linda:

Tack så jätte mycket.

Måååste fika snart:)

Kramis!

2011-08-13 @ 14:16:32
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0