Mjölet yrde i köket.

God kväll på er.
Här och nu sitter det en trött tjej.
Men så är det väll när det är fredag, eller hur?!?
Men läget är ändå bra, jag lixom glad trött, thihi.
Skolveckan har rusat förbi och jag har fått en massa info, tagit in en massa intryck och fått lära en massa nya och härliga människor.
En väldans bra vecka helt enkelt, men nästa vecka börja det på riktigt.
Lite skrämande faktiskt, men lite spänande.
Så sjukt pepp på att spela teater 3 gånger i veckan, i skolan sjukt nice!
Spela apa på skoltid är ju en dröm lixom, thihi.


Bild tagen inne i min skola, hittad på Google.
Statyn kallas för glass-gudinan...det ser ut som om hon håller i en glass, höhö.

Sen idag efter skolan så bakade jag och min mor så mjölet yrde i köket.
Duktiga va??
Det blev en väldans god kladdkaka, muffins och syltkakor.
Men vi skulle inte äta allt själva, mina fina vänner skulle komma förbi och fira mig.
Vet att det var 25 dagars sen jag fyllde år, men jaja.
Bättre sent än aldrig.
Och gu va gott det var, mäster bagaren i gummistövlar.
På tal om gummistövlar...
FESTIVAL IMORGON, PEPP PEPP!!


Ola och Leari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0