Jag är inte onormal jag spelar teater!

Go förmiddag på er.
Blev tydligen inget bloggande igår.
Jag hade mycket att göra helt enkelt.
Först var det teater vilket gick toppen, kanon kul.
Fast man fick endel konstiga blickar, men det är bara kul.
Jaja, asså när man spelar teater för då är man INTE sig själv.
Och ja det är lixom det som är väldans kul.
Man kan vara hur pinsam som helst, men man är ju inte säg själv och då kan man vara pinsam utan att känna sig konstig.
Thihi, jag gillar att vara konstig.
"Jag är inte onormal, jag spelar teater".
Sagt av mig och Brinde en teater kompis.

Ne, nu ska jag ta tag i min dag.
Sista dagen på ett för kort lov, höhö.
Imorgon blir jag en gymnasieelev, nice.

Pös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0