Home sweet Home

Hemma!
Ja, nu är jag hemma efter 3 fina dagar med 2 fina flickor på Västkusten.
Ja, jag skrev att vi skulle till Smögen och där var vi typ varje dag.
MEN vi bodde i Kungshamn i ett ganska stort hus, mysigt.
Fast det såg lite fallfärdigt ut, haha.
Vi har fiskat krabbor, klättrat i berg (bland det läskigaste jag har gjort), nästan blåst bort, ätit godis, spelat spel, bildat hög, sett på "Hjälp jag är en fisk" och massa annat skoj.


Fina flickor!

"Vårat" hus.

Tack för den trippen till fina Västkusten, Jenny o Jossan.
Och får inte glömma Jennys far som har orkat med oss tre i tre dagar, höhö.



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv: åh tack kära du! Jag blir helt tagen av allt ditt beröm, efter varje bild! Tack! Tack!! <3<3

Ja, det är lite jobbigt i näsan, men det går ju över :) Tack kära du!



Ja! Vad roligt! Haha smittat av, kul att man påverkar(hihi). Ja, Shelley är också bra, har jag börjat tycka nu på senare dagar. Men mitt favvocitat är från "Dom där jag kommer från", tror det är vers 2.

"Köper en kaffe och en kaka, går raka vägen ut och svinar alltihopa ner i gatan" xD Värt, va? :P

Om du vill kan du joina min sån grupp på FB XD



http://www.facebook.com/pages/Vi-som-svinar-alltihopa-ner-i-gatan/241916889173086



De flesta låtar är bra! Man får lyssna på Håkan MYCKET för att känna för hans låtar. Förra sommaren tyckte jag "Han sjunger falskt..bööhh..nee, han e weeird!" Men sen gick jag på en konsert med min syster (som är "kär" i honom, hehe) och han var mer än bra! Sen gick vi på en till o sen en till o där va man lite fast! :D Håkan är väldigt talangfull och sjunger verkligen inte falskt :)



ha det bra! kram!

2011-08-17 @ 20:15:53
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: åh tack kära du! Jag blir helt tagen av allt ditt beröm, efter varje bild! Tack! Tack!! <3<3

Ja, det är lite jobbigt i näsan, men det går ju över :) Tack kära du!



Ja! Vad roligt! Haha smittat av, kul att man påverkar(hihi). Ja, Shelley är också bra, har jag börjat tycka nu på senare dagar. Men mitt favvocitat är från "Dom där jag kommer från", tror det är vers 2.

"Köper en kaffe och en kaka, går raka vägen ut och svinar alltihopa ner i gatan" xD Värt, va? :P

Om du vill kan du joina min sån grupp på FB XD



http://www.facebook.com/pages/Vi-som-svinar-alltihopa-ner-i-gatan/241916889173086



De flesta låtar är bra! Man får lyssna på Håkan MYCKET för att känna för hans låtar. Förra sommaren tyckte jag "Han sjunger falskt..bööhh..nee, han e weeird!" Men sen gick jag på en konsert med min syster (som är "kär" i honom, hehe) och han var mer än bra! Sen gick vi på en till o sen en till o där va man lite fast! :D Håkan är väldigt talangfull och sjunger verkligen inte falskt :)



ha det bra! kram!

2011-08-17 @ 20:15:53
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: INGRID W

det är så fint där! vi har alltid varit där på sommrarna :)

2011-08-17 @ 21:49:45
URL: http://ingridsinspiration.se
Postat av: anna

sv; tack så mycket:)

Jag håller med dig men det är rätt många som skrattar åt mig haha för att jag har så mycket:P

kramis<3

2011-08-17 @ 22:40:27
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0