Gåvor





Bild 1: Kökshandukar, bunke (rosa thihi) och en duk.
Bild 2: Ett väldans tjockt block som är uppdelat i 5 block så man kan ha 5 ämnen i varsina block fast samlat i ett block, haha hoppas ni fattade. Mer på bilden ser ni en kalender (man kan göra sin egen framsida) och ett presentkort på Åhléns.

Detta fick jag igår när vi firade att jag har fyllt 16.
Tack så väldans mycket!!
Haha, ni kanske undrar över sakerna på bild nummer 1, höhö.
Japp, jag har redan börjat spara tills jag flyttar hemifrån.
Nu har jag bla, en kastrull, dl mått och toast master eller vad det heter.
Bra att börja i tid, thihi.
Oj just det fick också skärgårdsdoktorn-box...17 timmar allt som allt, höhö!!
Då har jag något att göra under regninga dagar.

Ha de.

(Detta skulle komma upp imorgon medans jag traskar runt i den stora staden, men det ville ikke bloggen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA IN MIN BLOGG<3

2011-08-09 @ 23:35:14
URL: http://missyt.myshowroom.se
Postat av: anna

jag har också börjat spara en massa grejer tills jag flyttar hemifrån! Har funderat på att visa upp det i bloggen kanske för jag har verkligen hur mycket som helst haha, fast i lila då och inte rosa.:D kramis<33

2011-08-10 @ 11:38:23
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Jaaaaaaaaa det var sååå nice under den tiden i Let's Dance och Zirka Zirka..



Men han är ju även söt i nyklippt :) Det måste jag säga^^Puss

2011-08-12 @ 11:38:17
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0