Fredag 12/8-För lite tid...

God Morgon på er.
Sitter i min säng och smått panik, höhö.
Lite stressad bara...får ta och lugna ner mig.
Om vad det handlar om??
Eee, orkar inte ta det nu men det handlar om Scen Armén (arangörs gruppen jag är med i).
Men jaja, nu ska jag ta och andas!
Men övrigt, haft en lite paus i bloggandet, händer så sjukt mycket nu!
Men det är bara kul, thihi.
I onsdags var jag och mor min i den stora staden Stockholm och hade det trevligt.
Och igår hängde jag med min pratglada vän Mickis som jag inte träffats sen Midsommar...
Så det var trevligt att snacka med henne, vi gick, vi cyklade och vi åt godis:)
Ne, nu ska jag maka mig iväg till köket.
Ses när jag har tid med er, höhö.

PÖS!


Kommentarer
Postat av: Will

Tja! kan du maila mig på [email protected] ang spelning mm :)

2011-08-24 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0