Bitchen har vaknat.

God kväll.
Jag suger på att blogga ju tack jag vet.
Men jag har faktiskt ett liv, haha.
Bitchen inom mig har vaknat, just kidding.
Jag är super snäll lovar er, kanske bara lite trött annars är jag snäll.
Jo, jag har mycket tankar i huvudet, men det är ju knappas ovanligt.
Andra dagen i skolan har försvunnit väldans snabbt.
Blev en rundtur i skolan, vi blev ledda av några tvåor och treor.
Shit, jag kommer helt enkelt gå vilse några hundra gånger.
Seriöst, jag kommer ALDRIG gå själv i skolan, höhö.
Sen blev det en sväng till Finspång, haha...ja Finspång ja, trevligt höhö.
Där blev det korvgrillning och bad för dom som ville, mm.
Men jag kom, jag åt, jag stack, jag skulle till tandläkaren helt enkelt.
Iiii, jag kommer förvandlas till en Ugly Betty.
Tandstälning och glajer, värsta snyggt jag vet.
(Nej, jag har inte glajer hela tiden, bara när jag ska läsa typ)


Min nya look, nice!

Sköt om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0