180cm och en GPS.

Goood kväll på er!
Just nu är det en glad Majken som skriver.
Första dagen som gymnasieelev är nu klarad, yes.
Fy fan va nervös jag va innan jag gick till skolan, men jag va nog inte ensam om det.
Men det släppte fort när vi gick in i klassrummet.
Tror helt klart jag kommer trivas, happy face.
Klasskamraterna verkar trevlig också och det ee ju great.
Men idag var det ju inte riktigt en vanlig dag, vi fick passa papper och en massa info.
Kommer knappt ihåg hälften haha.
Plus att jag kommer gå vilse några 100 gånger i skolan, får köpa en GPS, höhö.
Nejdå, det går väll bra.
Får bli vän med folk som har ett bra lokalsinne, helt enkelt.
Och efter skolan blev det stan med några kompisar sen trääääna.
Fan va härligt det var o träna, var typ 1månad sen ja träna, inteee okej!
Så jag kommer väll ha träningsvärk i hela kroppen imorgon, härligt.
Men det var inget vanligt träningspass, det hette Flex!
Kult va??!
Men man typ drog ut kroppen, haha så nu är jag 1,80 meter lång.
Haha, det kanske inte låter så jobbigt, men det va det kan jag tala för det!!
Ne, vet ni va, nu ska jag göra te...tror jag:)

Ha det fint!
Fint som snus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0