Vill bara drömma mig bort!

Hej Hej på er.
Här kommer några ord får en seriöst trött Majken.
Jag vill SOVA, men då kommer jag va super pigg ikväll.
Och det är ju inte bra, ja ska väll äta snart.
Så får vi hoppas på att jag får mer energi!
Engelska nationella idag för alla nior idag då, gick väl nja...
Är redo för ett IG, sen får vi se.
Men hoppas det gick bättre för er.

Jaja, snart är det lov, jippi.
Och på fredag blir det kul, massa jobb, men kul:)
Japp, det blir hela dagen med massa jobb.
Men, thihi jag vill vara hemlig så jag säger inget.
Plus att ni kan vänta er två inlägg till idag.
Shit asså, nu är hon igång (jag asså), haha.
Men detta inlägg blev ju hel "platt", dåligt asså.
Ne, nu är jag minsan hungrig.



Ha de!!




Haha, lägger in första bilden som jag la in i bloggen.
Haha, Sveriges flagga, okej...


Kommentarer
Postat av: Beabus

Haha det är helt okej. Min första bild var nog vid halloween, då det blev en pumpa :pp hähähä

2011-04-13 @ 21:35:51
URL: http://pavone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0