Var mamma tvungen att köpa en skön soffa?

Hej på er!
Nu måste jag verkligen hoppa upp ur denna sköööna soffa.
För här kan jag ju inte sitta hela dagen.
Jag har hemstudiedag, vilket jag inte gillar så mycket.
Jag verkligen suger på att plugga på egenhand, men det måste göras.
Så idag blir det att plugga matte och no, matte är i alla fall kul men inte det andra...
Plus att vi har STORT biologi prov imorgon, men jaja hoppas det går bra.
Men jag känner mig faktist inte nervös, så jaja det går säkert bra.
Säger vi...
Men annars mår jag inte så bra, jävligt ont i magen helt enkelt.
Men det är bara att igga och plugga.
En sak att se fram emot idag är eftermiddagen.
Blir att hänga på stan med sköööna SSU-gänget.
Hoppas vi ses där!



Ha det great!
Nu ska jag hoppa upp ur denna soffa...
(det går inte så bra måste jag säga)


Kommentarer
Postat av: anna

Jag tänkte fråga mamma nästa vecka om när du kommer till stockholm ifall du inte ångrat dig?:)



sv; näe utan du skrev ''NEEJ!!'' i en kommentar.;)<3

2011-04-28 @ 19:54:28
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0