Kroatien, Finland och Georgien...

Hej Hej.
Nu är jag redo för att tagga er igen, för ESC!
Så nästa tre bidrag som kommer bedömas av mig är:
Kroatien, Finland och Georgien, alla bidrag från deltävling nummer 1.

Kroatien:

Mina åsikter:
Jag gillar faktist denna låt.
Tycker om musiken, man blir glad och vill dansa.
Och refrängen är ju lite check!
Jo, men visst denna är faktist helt okej, tror den kan växa i mina öron!

Finland:

Mina åsikter:
OOO, denna låt är ju bara för härlig.
Och hans röst, gulli gulli vill bara springa fram och krama han.
Lite Tom Dice känsla, (han som tävlade för Belgien förra året).
Men den kan vara lite mesig för tävlingen, men den är härlig.
Och man måste ju heja på sina grannländer, så heja Finland!!
Se om det går lika bra för Finland som det gjorde 2006, det får vi se.
(Finland tävlade med gruppen år 2006 och dom van).

Georgien:

Mina åsikter:
Låten förstörs lite av sångerskans FULA kavaj.
Den var extremt ful, okej det är en låttävling, men ändå.
Men visst den är rätt cool, men rapp biten kan dom ju skippa.
Helt okej, om hon byter kläder!!
Ännu bätte utan rappen.


Men kom ihåg detta är mina åsikter!!
Skrev gärna dina åsikter, nyfikna på vad ni tycker om årets tävlande.


Kommentarer
Postat av: anna

ja finlands låt är fett gullig! Jag brukar faktiskt lyssna på den lite då & då;)



sv; tack tack:) Men hallå varför är du nästan aldrig inne på msn längre?:)<3

2011-04-24 @ 21:11:48
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: julia.. den bästa

naaaa jag tycker inte om schlager hiho :D

2011-04-25 @ 10:33:27
URL: http://jullebullesbloggis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0