Solen är en tjuv!!! (jag lever)

God kväll på er!
Söndag redan, lovet har gått fort.
Men det är inte över än, ledig imorgon med, greaat!
Haft "påsklov" från bloggen där av dålig uppdatering.
Alla behöver ju lov, även från att blogga.
Men nu är jag typ tillbax, men när skolan börjar bloggar jag om jag hinner helt enkelt.
Bara några veckor kvar, så jävla spännande!!
Japp, det är så jag tycker, spännande och nervöst.
Men det ska bli as kul att gå på gymnasium.
BTW, jag kom in på teaterlinjen, iiiiii I´m happy, thihi.
Japp, jag lever helt enkelt.
Påskfirandet hos mormor var jätte trevligt.
Super god mat och trevliga släktingar.
Bilder kommer helt enkelt någon annan gång, haha.
Men nu är jag trött, solen tar energi, hehe.

HA DE!!



Kommentarer
Postat av: anna

fett kul att du kom in på teaterlinjen! Är glad för dig!:D<3

2011-04-24 @ 20:22:08
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0