Jag vill ha en hatt på min knopp.

God kväll på er.
Vet egentligen inte vara jag skriver.
Är helt nollstäld i huvudet.
Jaja, kan väll få bli en sånt där über trist "gjort idag inlägg".
Idag har jag varit på stan, överaskade??
Höhö, men köpte inget, kollade i plånboken och bläää.
Det är ju långt kvar till nästa måndads peng och jag vill ha en hatt och en långkläning.
Japp, jag har insett att jag passar i hatt, helt otroligt.
Har alltid tyckt att jag inte passar i hatt.
Men i torsdags hittade jag hatten som hade "det".
Men BECKA KÖPTE DEN, I don´t care...hehe.
Det kan ja va snyggt ha gå runt i likadant hatt.
Kan ju köpa likadan kläning också, så snyggt tviling-style.
Ne, nu blir det att ta på sig tofflorna, fryyyyser.


Denna kläning är så jäkla snygg, inte bara på bild utan på också.
Och så får man ju inte glömma hatten till:


Det kanske inte blev så tråkigt endå.
Där ser man, det mindre bra kan bli bra.
Mycket trevligt tycker vi om det.


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha kom här om dan att jag passar i hatt. O stoor ska den va ;)

2011-04-09 @ 23:59:55
URL: http://pavone.blogg.se/
Postat av: anna

sv; jag har redan en med kors men den var så dyr så jag gör en själv från grunden för det blir mycket billigare.;)

hehe kram till fiiiiina majken!<333:)

2011-04-10 @ 08:08:17
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; Tack majken, du är så himla snäll!:D<3



Jag längtar också till juni, hoppas bara att jag får för mamma.:)

kraaaaam<33

2011-04-12 @ 17:06:34
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0