Grekland, Ungern och Island

Hej Hej.
Nu är det dax för Grekland, Ungern och Island och bli bedömma av mig.
PS:Vi är fortfarande kvar på deltävling nummer 1.
Tänkte att det var smart att bedömma deltävling nummer 1 först.DS

Grekland:


Mina åsikter:
Ta bort han som rappar, GENAST!!
Låten skulle vara 100 gånger bättre om något tog bort rapparen.
Ledsen Stereo Milke, men du förstör låten.
Men om man tänker bort rappen så är låten super mysig.
Det känns som om man typ är i Grekland.
Men hur många snygga greker finns det i Grekland egentligen??
Grekland har inte svårt för att skicka bidrag där sångaren är snygg.
Men svårt att fatta att repparen inte passar till låten hade dom svårt att förstå!

Ungern:

Mina åsikter:
Denna låt är faktiskt hitintills en av mina favorit låtar.
Låten känns proffsig och cool.
Plus att hon kan SJUNGA!!!
Ett litet till plus är också att hon inte bara sjunger på engelska.
Brukar ofta inte tycka om när man blandar språk men detta...
VAR COOLT!!!
Så detta bidrag hejar jag lite på.

Island:

Mina åsikter:
Denna låt är vääääldigt härlig och mysig.
Och berättelsen bakom låten tror jag kommer spela stor roll hur folk kommer rösta.
Det var så att han som egentligen skulle sjunga låten dog plötsligt.
Men hans kompis hoppade in istället och fullföljer detta åt honom.
Men låten kan gärna få röster, den är faktiskt bra.
Och man blir väldigt berörd när man vet historien runt den.
Och så är det ju Island, så heja heja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0