Det får ni helt enkelt leva med...

God Morgon på er.
Okej, morgon o morgon, klockan ee typ 11.
Men detta skulle vara första inlägget och då brukar man "hälsa dagen välkommen".
Haha, men nu insåg jag att dagens fråga blev första inlägget, inte okej.
Men det får ni helt enkelt leva med.
Men i alla fall, idag blev det ingen skola i alla fall, nu har jag lov!
Och det märks, för jag har suttit i sängen ett bra tag nu.
Man ska väll göra nytta, eller??
Ne, det är för jobbigt, haha.
Men jag kanske inte kan ligga i sängen hela dagen, så lat är jag INTE!
(Bara ibland)...
Men hallå jag har lov, då ska man villa upp sig o ha kul.


Jag var bara tvungen:

Men visst va han lite fin??


Kommentarer
Postat av: keela

vad snällt av henne :D

2011-04-20 @ 11:27:08
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0