Verdens fineste språk!!

God Morgon på er.
Fredag, iii sista dagen på denna vecka.
Måste säga att denna vecka har gått jäkligt snabbt, mye great.
Iiii, på Vakna är det tre norksar, asså jag smälter...deras språk.
Och dom är inte fula heller, inga norrmän ee fula, höhö...
Men dom ee inte vrålsnygga heller, men jaja...
Dom pratar världens finaste språk!
Okej...ja men tillba till skolan.
Fredag idag då asså och jag slutar halv 4, blää men jaja.
Plus att idag ska vi springa fort fort fort!!!
Det är kondis test på schemat, jag kommer svimma (dö).
Ne, då men av någon konstig anledning så igår kväll så blev jag as laddad.
Kunde springa då lixom...
Hehe, måste säga att igår kväll vid typ 9 så gick jag och mamma köpte pepparkakor, haha!!
Bara så där, det va jäkligt gott måste jag säga:)

Ne, men hejdå.
Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0