Mer personligt kan det inte bli!!

Hej på er små flirurer!
Just nu sitter jag och glor på svt B, jätte skosigt.
Jag gillar värkligen barnprogram, eller ja i alla fall vissa.
Helst dom med "riktiga" personer, om jag fattar vad jag menar, skådisar :P
Nu är det två barn som har ett "eget land" i skogen, skojsigt.
Kan faktist berätta att det hande jag också när jag var liten.
Jag och två kommpisar hade en speciell kod när man skulle komma in, typ måne, stjärna, hjärta eller något:)
Och så hade vi typ ett annat land eller ja typ...där jag var ledare över "ett" djur, typ som pokemon, höhö.
Vad barn kan ha fantasi, men det var i alla fall kul!!
Och en till sak när jag ändå är igång:
Jag och två kompisar hade ett eget språk där vi typ gick i hm...trean kanske eller något.
Asså vi bara bablade, vi fattade inte själva va vi sa men vi sa att vi gjorde det, höhö.

Alexander Rybak är en av BRIS tio idoler!


En hemsk sak från min barndom:
Blev som Alexander Rybak mobbad...
Fattar inte hur människor kan göra så mot andra människor helt sjukt!!!
Som tur hade jag vänner då som stöttade mig och nu har jag helt underbara vänner.
Och mitt sjävförtroende är betydligt bättre nu än då.
Förut var det mitt fel om någon blev mobbad!! (fast jag gjorde inget dummt).
Sjuk tanke om man är oskyldig, men det trodde jag på när jag var mindre...
Det var mitt fel att någon var ledsen och jag var tvungen att göra alla glad (typ).
Som mamma sa förut idag:
-Visst är du så forfarande men inte så "grovt"...


Detta blev väldigt personligt.
Men det är jag så...




Kommentarer
Postat av: anna

Folk är verkligen sjuka i huvudet som mobbar!! Jag känner igen mig så himla mycket i det du skriver men det är tur att det är bättre nu!

Jag blir så ledsen av att läsa sånt här för jag förstår inte hur folk tänker.

Du som är så snäll också... ja men kram sis<3333

2010-09-16 @ 19:31:57
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: bea-bus

Kärlek i massor. <3

2010-09-16 @ 21:50:07
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0