"Allt handlar om dig nu"

Hej på er.
Tänkte göra ett inlägg om en ända person.
Inte om mig, asså!!
Jag vill hylla denna personen helt enkelt.
För hennes röst, hennes fina texter, härliga låtar och super vackra musikvideos!
Plus att hon är väldigt vacker och väldigt musikalisk.
Så här kommer några av mina favisar från denna vackra blondin...
Taylor Swift!!










Japp, detta var typ alla mina favisar.
Min absolut favorit video är You belong to me, så vacker.
Och jag älskar det där med lapparna.
Men jag bara älskar texten i låten White Horse!

"Baby I was naive, got lost in your eyes
And never really hade a chance
I had so many dreams about you and me
Happy endings, now I know"

Älskar den versen i White Horse!!


Kommentarer
Postat av: anna

Taylor swift är så himla duktig!:D

kram<3

2010-09-11 @ 09:17:44
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0