Svar på en komentar.

Hej.
Hemma nu...

Men i alla fall.
Fick en komentar från min kära "förra" tyska lärare Linda om branden igår.
Och jag tänkte svara här i ett inlägg för att ni kanske ee sugna att veta svarar och plus att hon har ingen blogg.
Du får skaffa en Linda, en leopard blogg!!
Men i alla fall, här ee komentaren:

MEN!!!! Kom de på vem det var?

Svar: Inte som jag vet.
Igår hade dom inte det i alla fall.
Och man tycker ju att vi elever borde veta.
Men, hoppas i alla fall att dom får "fast" idioten!!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; jag som har trott att du var hur nyttig som helst!:P Jag äter typ hela tiden.. måste verkligen försöka hålla mig.

kram sis<33

2010-09-15 @ 19:52:40
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för svaret:) Tycker att det är hemskt att någon kan göra något sånt, tur att det inte gick värre. Hahaha, en leopardblogg, det vore något:)

2010-09-15 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0