Pics...

Sitter och ser på ja, MTV ofc.
Börjar bli en nörd, eller ee jag.
Jaja, ska snart upp och hoppa.
Ska bli manglad av Jillian!!
Men först tänte jag vissa några bilder som jag fick av Mirna idag.


På bild: Jag
Fotograf: Mirna


På bild: Bea
Fotograf: Jag


På bild: Bea och Jenny
Fotograf: Jag


På bild: Bea
Fotograf: Tror det ee Jenny, men det kan va jag med...


På bild: Jenny och Jag
Fotograf: Bea

Ja, det var några av väldigt många som jag tyckte väldigt mycket om.
Kanske kommer mer någon annan gång, but...
Nu ska jag kissa och sedan blir det att träna!
Ska sätta på Oskar Linnros på högsta volum och träna så musklerna brinner.
Hehe, diggade den meningen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0