Lovar vi är helt seriösa!!

Hello på er.
Back from skolan, trött men rätt så glad.
Har fått någon sorts energi av Mickis magiska energitabbletter.
Känner att humöret är på topp och jag har massa idér i huvudet.
Skojigt!
Har precis gjort en lapp och satt upp i vårat trapphus, om att jag erbjuder rasthjälp för en billig penning!
Nicet, hoppas det är någon som hör av sig!
Annars så ska jag sätta upp någon annan stanns, är super sugen på att käna egna pengar!!
Men annars så var skoldagen rätt okej.
Måste säga att på min plats kommer det inte vara tyst, haha jag och Rasse kan babbla.
Hahaha, idag gjorde vi ett schema, höhö...
Båda vill sitta närmast fönstret (på min plats) så vi gjorde oss ett schema.
Måndag: Jag
Tisdag: Rasse
Onsdag: Jag

Och, ja osv...vi är helt seriösa!!

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0