Lite om min morgon...(en anlagd brand på toan).

Hej.

Jag tänkte bara skriva lite kort om vad som hände i morrse.
Jag, Bea och Mickis hade sovmorgon till 20 i 11 på tisdagar.
Så när vi kom till skolan ca halv 11 så får jag syn på en brandbil.
Jag tror direkt att det var en brand övning, men sedan kom jag och tänkte på varför i så fall skulle en brandbil vara här då.
Men så kom det en 6:a (tror det var en 6:a) och sa:
-Det är någon som har anlagt en brand på en av sexans toaletter...
WHAT?!
tänkte vi och fortsatta gå mot grusplanen (där vi ska sammlas om det brinner).
Och då mötter vi våran trändslöjds lärare:
-Vart har ni varit, har ni varit inne i skolan (väldigt nervöst sagt).
Men då svarar jag och Bea:
- Ne vi har haft sovmorgon.
Och då avslutar läraren med ett lungande andetag...
Så fick vi stå där ett liten tag, men sedan stack polisen ocu brandbilen och det lycktade bränt i hela skolan...
Hoppas idioten som tände eld fattar hur f'cking alvarligt det var och kunde ha blivit om någon upptäckte branden kanske 10-15 minuter senare!!!

Thumbnail
Detta var min morgon...


Kommentarer
Postat av: Linda

MEN!!!! Kom de på vem det var?

2010-09-15 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0