Hur kan hon skriva så??

Hej.
Innan jag går till skolan.
Så vill jag ta upp en sak som jag läste på miss Kissies blogg.
Som alla vet så är hon skit höger, asså i politilken.
Hon har ratat Socialdemokraterna och Vänsterpartiet.
Och det är okej att stå för sina åsikter, det tycker jag i alla fall.
Men nu har kvinnan gått över kanten!!!
Gick in på hennes blogg och såg ett inlägg om hur hon hatar Vänsterpartiet.
Helt okej kanske men ändå inte...om hon är moderat fine, kul för henne att hon vet vad hon tycker.
Men denna meningen är bara för mycket!!!


"Jag ser nästan deras talare som hiteler som försöker övertala stackarns korkade Svenskar med deras vänster-propaganda."




jaja, man får ju tycka som man vill, men herre min get!!


Kommentarer
Postat av: anna

jag håller med dig, det är oki att ha sina åsikter men den där meningen var bara för mycket:o

kram<33

2010-09-16 @ 19:34:47
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0