Hatar vatten!!!

Hej på er.
Just nu sitter jag och försöker jag se på The biggest loser...
Men mamma sappar ju så in h*lvete!
Men nu så!!
Hehe, dom ska bära varandra, fett va jobbigt.
Men sen kl 8 blir det Ullared eller Biggest loser SVERIGE.
*Men maaamma, byt inte*...
AAA, nu va hon där igen, aaa går in i mitt rum snart, höhö.
Men tror fan att jag gjörd det:)
Men i alla fall, gick bara 3 km idag men det var skönt.
Fick ingen kramp idag, jippi.
Linda skrev att det kan berå på för lite vatten, och visst det kan stämma.
HATAR VATTEN!!! Visst kan jag dricka det men, helst inte...
Får väll försöka dricka i alla fall ett glas per dag...
Ne, nu flyttar jag in i mitt lilla kryp in.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0