"Du kommer bajsa på dig"

Hej.
Den här haha roliga/pinsamma video passar så bra till en komenatar mamma sa idag.
Vi hade fått Home Enter katalogen hem idag och där var det en sida med Twilight prylar.
Och på något vis kommer vi in på vilken kändis man skulle villja träffa.
Och jag säger:
-Min absoluta dröm skulle va att träffa Robert (Pattinson) såklart!
Mamma svara:
-Hehe, det skulle inte gå, du skulle bli så nervös så du skulle bajsa på dig!

Hahaha!!

Så här kommer det en passande video:


Om den känns bekant som har Foki lagt ut den.
(Inligt mig så är videon så sjukt pinsam, så jag klarade inte av att se på den)


Kommentarer
Postat av: anna

haha vad roligt det din mamma sa!:D

kram sis<33

2010-09-22 @ 21:28:24
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0