Dom sa ja!!

God kväll på er.
Ville bara titta in och säga att jag ee super glad.
Fick ett mejl från radio idag och där ståd det att mitt klipp kommer sändas!!
För er som inte vet så är det så att på P3 så finns det ett program som heter text, där folk läser in dikter.
Jag anmälde mig och dom hörde av sig, jag läste in min text...
Men det var inte säkert att dom skulle sända det, men nu på söndag!!
Så ratta in P3 på söndag kl 18:00 och framåt till ca 20:00!
Om ni missar kan ni alltid lyssna på mitt klipp och andras klipp på P3´s hemsida, men det finns på hemsidan efter programet på söndag:)
Super glad...

Ne, men ni får sova gott!
Puss!!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; Jag vet inte vilken färg jag vill ha, alla är så fina! Japp de är från gina tricot:D

2010-09-23 @ 21:27:38
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: bea

Nice!! :) Får inte missa det. :)

2010-09-24 @ 07:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0