Blått är flott!

Hejsan på er.
Tog det lite extra lungt innan skolan, så det blev ingen blogg.
Jag målade naglarna istället, hehe.
Blått blev det, skit snyggt enligt mig.
Har haft färgen på tårna hela tiden, love!
Men nu har man ju strumpor så jag "flyttade" upp fårgen till händerna:)
Men nagellacket torkde ju aldrig, så det blev lite fullt på vissa ställen, men jaja...
Och, ja nu ee jag hemma efter skolan och ser på The Hills.
Ett inte alls så gammalt avsnitt
, har bara sett det 1 gång tror jag och inte ens hela!!
Kors i taket, hehe...
Och sen blir det teater, ska få våra manus, mye great!!





Bild från:google, men det ee likadant nagellack som jag har på mina naglar.




Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0