5 år kvar och en längtan efter en rosa soffa...

God kväll på er.
Kl är typ 20 i 8 och jag har massa vatten i öronen.
Uch, det typ kliar...
Ne, nu tror jag allt vatten ee ute.
Ja, som ni fattar så har jag duchat, kanske inte så intresant, men jaja.
Just nu sitter jag i våran röda otroligt sköna soffa, älskar den starkt!
Tycker det är coolt med soffor med lite färg...visst är grått, svart, vitt och brunt färger, men.
Ja, ni fattar påängen!
Lite färg skadar ju inte!
Själv så vill jag ha en rosa eller lila soffa när jag skaffar egen bostad.
Hittade två as snygga soffor i mamma tidning "Family Living", men dom kosta lixom  18 900 och 43 590!!
Inget pris som passar en som precis har flyttat hemifrån, om man inte vore rik förstås.
Asså så har jag inte flyttat hemifrån, men nu när jag går på stan så går jag runt och typ säger:
- Ooo det vore snyggt till min lägenhet när jag flyttar hemifrån.
-Den vill jag ha när jag flyttarhemifrån...

Ja osv, men visst skrämmer det mig lite att det är bara 5 år kvar tills jag är 20!!
Men som mamma sa, det känds väll längesen än du va 10??
Och ja det gör det, man ska ju leva i nuet!:)




Visst är den söööt??

Hitta en jätte fin på Ilva också.
Kolla deras hemsida vettja:
http://www.ilva.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0