30/9 2010

God Morgon på er.
Blev rätt mycket tid över, nu på morgonen.
Vast nu jäklar har tiden runnit i väg och jag blev helt plösligt super varm!
Wierd (eller hur det stavas).
Men i alla fall, kör med mitt naturliga hår idag, haha det låter kanske lite skumt.
Men jag har icke plattat håret today, blev rätt snyggt tror jag.
Och så blev det jeans och en vitt blus instoppat, lite så där vardags snygg, höhö.
Men idag som sakt så är det massa äkliga prov som väntar.
Jaja...hoppas att all plugg lönar sig och jag har fått ny instälning till matte, nice.

Men nu jäklar rinner tiden i väg.
Puss!!


PS: Idag är det sista dagen för 50öringen.
Buhu...eller jag vet inte vad jag tycker.


Kommentarer
Postat av: BEABUS

HALLÅ?!?!?! Du var ju supersnigg!!! Du ska vara glad att du har så fint vågigt hår!!!avis -.-

Puss!!! <3

2010-09-30 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0