27/9 2010

God Morgon.
Måndag morgon, svin kallt och mörkt.
Rätt så mysigt faktist!
Fast man vill ju inte gå ut, man vill ju bara sitta kvar här hela dan.
Popcorn och film, ne nu får jag sluta!!
Men för att inte frysa så har jag två tights på mig, höhö.
Och så undrar jag i fall man behöver mössa??
Men det tänker jag ändå inte ha, jag har hästsvans och jag vill inte få en bula, höhö.
Men måste ta och köpa ett sådant panband, nu när jag har money!
Men dom ska jag försöka holla hårt i, försöker bli ekonomiskt...(spändera allt på en dag)...
Hahaha, ne då men måste tänka på att sedan när jag blir vuxen så får jag tjäna mina egna pengar!
Men det ee några år kvar...



Ha en bra måndag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

viss är han ;)

hahah vad underbar du är :D en mass tack :D!

2010-09-27 @ 17:10:34
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0