29/9 2010

God Morgon på er.
Shit blev ju inga inlägg efter skolan, pysslade med massa skoj.
Skulle igenligen plugga, men det blev det ju inget av.
Va så jävla trött så jag typ var nära på att sömna på Hemkunskapen, höhö.
Som tur så, så lagade vi ingen mat...skulle inte vilja ha mat i hela ansiktet!
Men i alla fall, jag gjorde ett snyggt grytunderlägg, men först gjorde jag enget tapetklister, super lätt!
Nu blir ni nyfikna va?!?!
Men sedan så stack jag till teatern, det gick super bra!!
Börjar kunna mina repliker snart, fick också tillfrågan om jag ville spela en till roll och det tackar man ju inte nej till. Så nu har jag tre roller, nice!:)
Men i alla fall, idag då jäklar måste jag plugga!!!
Annars så får du se på andra bullar, Majken!

Ha en skit bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0