24 sep 2010.

Hejsan Hoppsan!
Det är fredag och jag vill inte att det ska vara fredag.
När mamma sa igår:
-Imorgon är det fredag!!
Då suckade jag och sa:
-NEJ!
Konstigt...men jag vill inte att nästa vecka ska komma.
Massa prov och dåliga saker!
Men jaja, då har man det gjort i alla fall.
Just nu så sitter jag och talar om för en "klasskamrat" när vi börjar, höhö.
Jag brukar vara den som infomerar "alla"...höhö, börjar blir van.
Men det är lungt:)
Japp, för idag är det ingen vanlig dag, för idag är det orienteringsd dag, lalala...
Eller i alla fall, halva dagen och jag kommer springa bort i skogen.
Som tur har jag Bea vid min sida.
Vi kommer fixa det, team work!!


Bild från i veckan på snygg Mickis och hennes sååå snygga mobbe!

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0