Vågar jag, vågar jag inte...?

God kväll på er.
Sitter och kollar på 2 and half man.
Hehehe, det är så jäkla kul!
Har redan sett detta avsnitt, men det ee så kul.
Jake får en frusen pizza till lunch, "sitt på den så blir den tinad till lunch".
"Jag sätter på rumpvärmaren på bilen så blir den bakad från både hållen"
Hahaha, så min humör. Lätt och barnslig, höhö.

Snackade med pappa, via sms.
Han kan inte komma i år, lite tråkigt.
Men vi ska nog ses i vår istället.
Han frågade om jag ville komma till han, men hmm...vet inte om jag vågar.
Pappa bor i holland och jag har bara varit där 1 gång, när jag var 1!
Men vi får se. Skulle va kul att träffa rästen av min familj.
Men jaja, jag har tid att tänka.

Men nu ska jag tänka på vad jag ska ha på mig imorgon...



Kommentarer
Postat av: anna

oj vad kul om du ska åka hem till din pappa!:D



sv; det är ingen fara.. hmm men jag kan berätta på msn eller något om du är nyfiken.:)

kramis<333

2010-10-25 @ 07:38:36
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0