Tisdag-Om du vore mer som mig!

God Morgon på er.
Kollade nyss på klockan och den visar 09:11.
Gött, och jag är hemma.
Jag diggar tisdagar!
Men jag ska inte bara sitta i soffan och vicka på tårna, jag ska göra lite nytta.
Japp, ska snart ta fram engelskan och HK.
Ska bara öva lite, så det blir inte så jobbigt, jääääsp!

Men efter skolan så blir det lite saker som jag ska göra.
Först blir det att gå på mitt första SSU möte, iiii nervös känner typ ingen där.
Men han som är ordförande sa att jag bara kunna komma 30min.
Och så försökte han få med mig till Stockholm, (SSU läger).
Men det vet jag inte...
Och efter SSU, blir det teater. Knytkalas och filmvisning av förra uppsätningen av den pjäsen som vi tränar till.
Trevligt.
Ne, nu ska jag göra lite nytta!

Ha en great tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0