Rädslan för dina drömmar.

Hej på er!
Söndag här, men ingen ångest!
För jag har faktist lov imorgon.
Yeee...så jäkla gött.
Läste i typ igår att någon tyckte att vi hade för många lov.
Kiss my ass, vi ee för f*n värda lov, gu va vi sliter i skolan!
Men jaja, slut snackat om sånna deppiga männsikor.

Idag har jag och mamma gått en sväng på stan.
Men köpte inget igår, shoppade tillräkligt imorgon på Gekås.
Fett great dag med Jenny.
Nu har vi sammlat vuxenpoäng, vi ee typ 45 nu!
Mamma till min egen mamma, höhö...

Grejerna jag köpte får ni se typ imorgon.
Kan säga att det var mässt sköna mysiga höstkläder.
Kanske inge fynd, ja förutom en kofta för 60 spänn och kanske shortan...
Jo då, det var nog fynd:P

Men vi hörs!
Ivkäll blir det fest hos Jenny.
Halloowen, så det blir att fixa sig sen, maskerad!
Jippi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0