Never alone...

God kväll!
Sitter och ser på Top Modell, trevligt.
För varje gång jag ser på det så, vill jag mer och mer bli en modell.
Men det ee liiite svårt!!
För rund och för kort
, not fun.
Och när jag går in på Ebbas blogg, 15 år och modell (typ).
Tror hon går på utagninger och sånna grejer, skit duktigt!
Men jaja, dagen har varit great, hunnit med massa och nu har jag ont i benen.
Först skolan, fick en låt i huvudet tack!
Höhö, sen stack jag och Jenny hem till mig och pluggade, gick väll sådär...
Men sedan blev det Friskis för hela slanten, fy faaan va vi slet.
Efter det gick vi för be Whaneys, och jag kunde inte motstå...
Så det blev en stor Chai Latte
på vägen hem, höhö.
Det gör väll inget??
Och kom inte och säg att det är plus minus noll, för jag slet jävligt hårt!
Fy fan, kan knappast stå, höhö.

Jaja, imorgon blir det HK och ENG redovisning.
Not fun!

Men puss puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0