Fredag-5 tips från min kära mor!

Hej på er.
Gu va jag är dålig på att blogga.
Helt seriöst asså, men i går så pluggade jag som en galning!
Hade ett stort svenska prov idag, i litratur historia, not fun.
När man satte sig i sina bänkar, shit va jag var nervös!
Trodde faneme att jag skulle skita på mig.
Men sen när jag fick provet, så bara flöt det på.
Och efter 1 timme och 1 kvart så var jag klar och stolt!
Gött, brukar alltid vara klar typ 15-10 min innan tiden är ute höhö.
Innan provet igår kväll så fick jag några tipps av mamma:
1.Ha mer än två pennor, i fall en går sönder.
2.Ha sudd.
3.Ha en penväsare med dig.
4.Mjuka byxor.
5.En lång tröja som täcker rumpan.
Höhö, bra tips!!
Jag följde dom faktist, höhö...

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0