5/10 på jobbet.

Hejsan Hoppsan.
Andra dagen på mit "jobb" och jag trivs som fisken i vattnet!!
Höhöhö, dom ee så rara...Kan du sitta här, kan du sitta här, kan du sitta här???
Hahaha, men nu har jag rast och kan vila mina små öronen.
Men snacka om att man blir slut efter en heldag på med 6åringarna.
Först ska man cykla 1 mil och sedan ee det att vara glad och trevlig och 1 mil hem!!
Och så ska man ju helst plugga när man kommer hem, hur ska man orka??
Jaja, tror jag tar i med studierna nästa vecka eller på torsdag.
För idag har jag först SSU-möte och sen teater.
Och imorgon fyller min kära mor år, så då ska vi fira henne!
Köpt en as bra prisent, vet att hon kommer älska den.
Men det får ni veta imorgon vad hon ska få...

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0