Vaknade som en pudel!

God Morgon!
Fett ont i halsen, men det rullar på.
Har typ inte hunnit prata idag så jag vet inte riktigt hur jag låter.
Men när jag sa hejdå till mamma vid typ halv 7 så hade jag typ ingen röst, höhö.
Får väll vara tyst, det funkade lite igår.
Pratade inte på morgonen, men sen orkade jag inte att vara tyst...
Men idag så lät jag mig själv sova lite längre än vanligt på min enda sovmorgon i veckan.
Och shit va det var skönt.
Kunde faktist ha sovit lite till, men jag bestämde för att plugga.
Men det har jag inte gjort än, men det blir om typ 20 min.

Men annars måste jag säga att jag diggar mitt hår idag.
Thehehe, stort och fluffigt.
Ser faktist ut som en pudel,
me like.
Och en sista sak, jag diggar min outfit idag.
Hahaha, stolt.

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0