Tisdag-jahaha, skulle jag upp så här tidigt...

God Morgon på er.
Tisdag idag och min klocka har fått fnatt.
Eller igår när jag skulle flytta bak tiden (gorde det inte i söndag).
Då hade jag tydligen flyttat bak den två timmar och satt på rigning.
Och senaste gången jag hade klockan på så var det i lördags och jag gick upp kl 3:00.
Så ja ni kan ju gissa ut när den ringde idag...
Ja, jusst det kl 3:00!!!
Men som tur var så somnande jag om igen.
Och sen på morgonen så kollade jag på klockan och då va den kvart över 8.
Och kag var klar vaken, men man kan ju inte gå upp kvart över 8 på ett lov!!
Men jag bestämde mig för att gå upp och se på Vakna.
Men klockan i köket var kvart över 9!!
Bra, men galet...
Men nu mår min klocka bra igen.
Den är avstängd och klockan visar rätt!!

Nu, ska jag väll slappa en stund.
Sen vid halv 1 så blir det att hämta mormor vid bussen.
Japp, idag kommer hon och hälsar på.
Vi ska äta på stan och gå på musseum.
Och sen ikväll blir det SSU!

Så ni förstår i fall jag inte hinner blogga så mycket idag...
PUSS!!


Kommentarer
Postat av: O

Bra att du stöder SSU och inte Moddarna xD

Är socce :D



Var väldigt längesen du uppdaterade om Alexander... Saknar dina söta inlägg om honom :D Puss!

2010-11-02 @ 22:19:09
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0