Om man ska dricka te, så ska man göra det fint!

Hej.
Min dag har varit super.
Först var dett att kolla på gymnasieskolor.
Blev JB och Kungsgård.
Blev väldigt intreserad på Inredningslinjen på Kungsgård.
Svårt val där!
Men sen så stack jag hem och sedan upp på cykeln och cyklade till Rusta.
Och där sålde dom mitt efterlängtade Wii spel, as billigt.
Just Dance, för bara 199:-!!
Super happy, det var super kul, vill jag lova:)

Men sen när man har man har vairt hemma en stund så kommer mamma hem.
Och med har hon massa kassar.
Och hon hade en vardagsgåva med sig till mig!
So happy, super fin mugg från Indiska:)
TAAACK!


Min fina mugg!!

Mamma hade med sig fika också, mums!

Och så hade mamma köpt en super smart grej till recept:

Ja, där ser ni också va vi ska äta (om mamma inte bränner sönder maten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0