Jag hör fotsteg i hallen!

God Morgon på er.
Lördag och jag är uppe innan 9!
Hahaha, men jaja.
Jag tänkte att jag skulle ha god tid på mig att ducha och fixa mig, men mamma är inte vaken.
Och jag vill inte väcka henne.
(Vi har ingen dörr mellan köket och mammas sovrum).
Så jag får vänta, men ska bara vänta några minuter till.
Känner att min hals behöver te och 10 kg honung, höhö.

Men dagens planer är att hänga med Jenny på öppet hus på två gymnasieskolor.
Det närmar sig att söka, lite läskigt!
tsss...jag hör mamma, hon är vaken!!

Japp, då ska jag väll snart kliva upp och göra frukost.
Kram!!:P


Kommentarer
Postat av: julia <3

vilka ska ni på :)

2010-11-20 @ 09:37:57
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0