I mådags blev det klart..

...japp, min rum är pyntat med julsaker!


Hehe, pyslade ihop lite julpynt på dörren...ser lite ut som ett paket.

Det blev rätt snyggt faktist, fast det lossnar lite för ofta!

Som varje år så får min buddhabild en glitterram.

En liten ängel i mitt fönstret.

Grannen fick åka upp den med, men ska hänga lite fler saker i den...

Julfint på skrivbordet, lägg märket till min fina kalender! Super fin, men från 2005.

Jag pysslade ihop en tomteluva till Edward, thehe va söt han blev!

När ska ni börja sätta upp julsakerna??


Kommentarer
Postat av: O

Totaldiggar din dörr o alla snyggingar på dörren ;)



rådiggar verkligen edwards tomteluva också ;) äääger

2010-11-26 @ 23:48:22
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0