Fått en flaska i huvudet legat sövd på akuten...

God kväll!
Nu ser jag på Berg flyttar in, en mycket trevligt program.
Fast nu är hon och hälsar på en person som jag inte är intreserad av.
Men jaja, finns väll inget annat att se på.
Men Berg är skön!!
Men snart bli det väll att äta lite till...mums!

Har inte kunnat blogga föräns nu, upps.
Men har suttit med huvudet i läxböckerna.
UCH!!!
Men sen kom Jossan med ett glatt face och muntrade upp mig.
Och gu va kul vi hade, puss på dig!
Vi äger på att plugga, team work (sitter det ihop??)

Ne, men gud kommer inte på något...
Jag har snackat med pappa via sms, trevligt:)
Han ska börja läsa min blogg, thihi.
Google tranlat vet ni.

Men hörs när vi hörs!!
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Jossan <3

Bäst är vi älskling! :D <33

2010-11-10 @ 21:49:32
URL: http://heltenkeltjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0